torsdag 11 juni 2009

Sommarlov!


ÄNTLIGEN är det här! I alla fall för barnen... Vi har haft avslutningar på löpande band idag och nu är jag trött men nöjd. Jag har hunnit med att spela på inte mindre än tre(!) avslutningar av skiftande karaktär. Lågstadiets traditionella och finstämda, mellanstadiets något mer uppsluppna (med bl a lärarkör:-)) och till sist år 7 som behövde en pianist för att få till några traditionella sommarsånger. Alla samlingar var på sitt sätt fina och härliga men visst är det skönt att det är över?
Arbetet för oss lärare fortsätter några dagar till och det ska utvärderas, planeras, sorteras och samlas ihop. I mitten av nästa vecka tar även vi ledigt och då hoppas vi verkligen att vädret blir bättre och varmare!
På bilden ovan ser ni några fantastiska rosor som jag fått av föräldrarna i en av våra treor. De var ett tack för mitt arbete med musikalen förra veckan det värmde verkligen!

Nu ska jag äntligen få lite mer tid till betong och virkning. Senaste projektet är bokmärken. Här är t ex en tårta. Varför man nu skulle vilja ha en tårta i boken?
/Musse


1 kommentar:

Vardagens guldkorn sa...

Dragningen närmar sig.... lycka till!!
Kram Linda