tisdag 5 oktober 2010

Lite bling i höstmörkret

Som stolt hönsmamma måste jag ju bara få visa de senaste kreationerna av 11åriga dottern! Hon skapar armband på löpande band och snart nog slår hon oss på fingrarna i försäljningssiffror. Hon knyter och skapar och det ena armbandet blir finare än det andra. Strasspärlor, textringar och annat bling går åt som smör i solsken och ni kan ju gissa vem som får betala materialet... Hon håvar in pengarna och jag står för utgifterna. Det blir nog en duktig affärskvinna av henne en vacker dag;-)
Enkla macraméarmband

Armband med budskap

Populära strassarmband

Finns i olika färger

Och nej...jag kan verkligen inte göra sådana där armband. Jag får helt enkelt hålla mig till mitt skapande och låta henne glänsa på sitt.

/Musse-stolt mamma:-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kostar armbanden? Kan man beställa här??

Kram
Pernilla

Fröken Musse sa...

Självklart kan man beställa. Färg o sort bestämmer du själv. Pris mellan 40 o 75 kr beroende på vad som ska sitta på. Maila mig på maria@wanahem.se så kan du få bilder o priser. /Maria