tisdag 24 februari 2009

Sportlov!

Jag njuter av att vara ledig och gör vad jag kan för att inte tänka på jobbet. Trots detta hamnar jag titt som tätt framför Youtube för att leta idéer. Spotify är en annan favorit just nu. Där finns ju verkligen det mesta man behöver! Tack kära svåger som fick oss att förstå detta och tack "musiksalen" som fick mig att inse vilken bra resurs det kan vara i jobbet som musiklärare:-)

Jag virkar naturligtvis vidare i väntan på att våren och "betongsäsongen" kommer tillbaka. Muffins är kul och går snabbt. Kanske något syskonbarn kan ha dem som leksak?



Hjärtat blev inte så bra som jag hade tänkt mig. Lite glest och stort. Jag håller på med ett mindre och tätare. Återkommer om detta.


Annars har barnen varit utflugna några dagar. Vi passade inte på att gå på bio eller njuta av romantiska middagar...Vi målade möbler till barnens rum och spelade musik på hög nivå till sent på nätterna;-) Man uppskattar vissa saker på ett nytt sätt när man fått barn!

/Musse

Inga kommentarer: