måndag 25 augusti 2008

Det är tufft att vara ledig!

Jag är absolut en världsmästare på att planera in alldeles för många saker på min lediga tid! Hur hinner folk med allt? Jag vill så mycket och tycker att så många olika saker är kul!


En sådan här helg skulle jag verkligen vilja vara ute i trädgården och göra fint, njuta av långa sovmorgnar och umgås med familjen. I stället ser jag till att ha dagarna fullproppade med diverse åtaganden och aktiviteter. Det är som om allt man inte hinner göra uder jobbarveckorna bara måste hinnas med på de korta stackars helgerna... En omöjlig uppgift! Nästa helg blir i alla fall lite bättre- tror jag;-)


Ibland hinner jag i alla fall pyssla lite på fritiden. Här är lite betongsaker som jag och min vän L gjort:




Det är en riktig tidstjuv, men en riktigt rolig sådan:-)

/Musse

Inga kommentarer: