fredag 24 oktober 2008

Nu är det över:-)

FN-dagen 2008 kan läggas till handlingarna och jag känner en enorm trötthet! Jag var på skolan kl. 07.00 i morse för att hinna spela in musik till de sista sångerna. Vi fick nämligen veta i går kväll att pianot inte tålde att flyttas till den sal där vi skulle ha samlingen för år 4-6! Jag var alltså tvungen att fixa fram musik på annat sätt=spela in den på cd snabbt och lätt... Alltså satt jag i en svart och tom skola kl.7 i morse och spelade fredssånger för att få till en bra inspelning. Kom inte och säg att mitt jobb inte är omväxlande;-)

Allt gick i alla fall bra till slut (även om cd-spelaren strejkade efter två takter och en reservspelare fick användas *suck*). Barnen gjorde ett fantastiskt jobb och jag är stolt över att vi än en gång lyckats få till en minnesvärd fredssamling!

/Musse

Inga kommentarer: