lördag 19 september 2009

Våra första 20 år

I veckan firade jag och maken 20 år som gifta.... trots att vi bara fyllt 25-visst är det konstigt;-)

Vi träffades tidigt, gifte oss tidigt och har redan lyckats ha 20 bra år tillsammans! Min vecka har vart full av arbete och inte minst föräldramöten. Att hinna fira på storslaget sätt har därför varit omöjligt. Vi får spara det till senare i höst. När jag trött och lite sliten trillade in hemma sent på bröllopsdagskvällen så möttes jag av den här fina buketten!

Pampig och fin!Jag fick lite dåligt samvete för att jag inte ordnat något alls...Men jag kommer igen, var så säker!

På virkfronten har jag ju inte hunnit särskilt mycket alls. En liten Kitty har jag i alla fall färdigställt:


Nu hoppas jag att hinna med lite pyssel och virkning i helgen.

/Musse

3 kommentarer:

Syster Yster sa...

Stort grattis på 20 års dagen!!!! Själva firade vi 9 år i veckan, men ingen bukett så långt ögat kan nå här inte......men jag är inte bitter...hm...
Anette

Vardagens guldkorn sa...

Mycket tjusigt! Förstår att du behållit honom i 20 år ;0)
Kram L

David H sa...

Stort grattis på porslinsbröllopet! Kommer fortfarande ihåg pyamas-sketchen...
/Uppsalasvågern