lördag 24 oktober 2009

Höstlov!

Äntligen är lov-veckan här och både barn och mamma är lättade. Vi har klarat oss ganska bra så här långt in på terminen. Inga längre sjukperioder och det mesta har flutit på enligt planen. Nu ska vi ta det lugnt, ägna oss åt hemmet och göra sådant vi tycker är roligt. Dottern är redan i full gång med höst-pyntet och har virkat tre finfina pumpor! Inte dåligt för en 10åring... Mönstret till de stora hittade vi här


Just nu håller hon på att sticka en Åremössa. Jag får verkligen ligga i för att hålla jämna steg med henne. Hur ska det här sluta;-)


/Musse


2 kommentarer:

Lovisa sa...

Hej!

Tack så mycket för de fina bakelserna som Alva fick!! Jag lovordade genast dig när jag såg dom fina virkade alsterna men då surnade Linda till och envisades med att försöka övertala mig att den stickade bullen minsann var hennes verk :o)

Det ska bli så kul när ni kommer hit i december. Jag ska verkligen göra mitt bästa för att få folk att lämna sina stugor och komma till julmarknaden för att titta på och köpa era saker.

Hoppas ni får en fortsatt skön lovvecka!

Kram Lovisa

Annika sa...

Jösses, vilken begåvning! 10 år och virkar så proffsigt!