fredag 22 januari 2010

Härliga helg!

Efter en ganska bra vecka då mycket har blivit gjort så är det ändå skönt att få landa i helgkänslan. Sovmorgnar och trevliga aktiviteter ligger framför och i morgon ska jag få träffa vår finfina barnkör igen!

De egna barnen är minst sagt hängiga efter att ha fått andra dosen av vaccinationen så ikväll blir det mys i soffan och tv-tittande. Jag hoppas att få virka samtidigt, naturligtvis;-)

I fönstret lyser det så fint i det här hjärtat som jag fick i julklapp av bror och svägerska. Doftljuset som jag fick tillsammans med hjärtat sprider härligt doft i alla vrår. Man kan nästan tro att det är nystädat här hemma;-)
/Musse

2 kommentarer:

Syster Yster sa...

Vilket fint hjärta.
Jag förstår din besvikelse över min frånvaro på filmen. Men jag lovar att du ska vara glad att du slapp....

Vardagens guldkorn sa...

Vadå... inte nystädat? Jobbar inte du deltid???? Ha ha ha