måndag 18 januari 2010

Ny virklust

Ganska otippat blev jag den förste i familjen att ta en sjukdag på den här terminen. Rejäl förkylning tillsammans med en ful ögoninflammation har hållit mig hemma idag. Inget ont som inte har något gott med sig: Jag har hunnit montera mitt senaste amiguruimi-projekt. Alla beställningar är färdigställda så nu har jag själv valt vad som skulle virkas. Det blev en Hello Kitty i lite större format än de jag tidigare gjort. Jag utgår från Arminas mönster men har lagt till några mindre ändringar själv. Nu funderar jag på om jag ska testa hennes mönster på en ännu större Kitty.
/Musse

2 kommentarer:

Vardagens guldkorn sa...

Hon blev superfin! Nu väntar jag på de små Conversen (stavas de så?)
Kram å krya på ögat nu =0)
Linda

Ida sa...

Jätte söt blev hon, gillar kanten nere på klänningen, är det bakåtvirkade fm?
Ha de bra
Kram/Ida