måndag 4 januari 2010

Gott Nytt År!


Nu är julen slut och det nya året har börjat! Japp, nu är det här! Året som ska gå till historien som det år då jag blev en ordentlig människa med ordning på allt från papper, städning och relationer till träning, kost och rekreation...eller? Njae, det är väl inte så troligt att man lyckas med livets alla områden på en enda gång. Jag väljer i stället att se fram emot våren och ljuset. Nu har det i alla fall vänt och jag är såå glad över det.

Lovet har varit fullt av vila och familjemys. Vi har varit hemma mycket tillsammans och bara njutit av ledigheten. Nu börjar vardagen pocka på uppmärksamhet och om bara några dagar börjar skolan igen. Jag ska vara ledig ett par dagar extra och det känns just nu väldigt skönt! Det kliar i fingrarna efter att få kasta ut julen så de få tomtar jag har framme bör nog känna viss oro. Nu ligger de snart i sina kartonger igen... mycket snart;-)
/Musse

Inga kommentarer: