torsdag 11 december 2008

Början på dag 4

Då är vi igång på riktigt! Första framträdandet är avklarat och jag har hunnit hem för att ladda om inför kvällens framträdanden. Mina elever har varit såå duktiga! Vi sjöng för ett gäng pensionärer i traktens församlingshem. Vi brukar göra det varje år och det uppskattas ju verkligen av publiken.
I år var det magiskt! Jag lovar! Det var så att jag hade svårt att hålla tillbaka tårarna där jag satt bakom flygeln! Det lät så fint och allt satt så bra! Visst är det ljuvligt att få lön för mödan, men aldrig hade jag trott att det skulle gå så bra:-) Nu hoppas jag bara att alla orkar ladda om till i kväll och inte slappnar av och tappar fokus. Hur det än går så vet jag ju att de kan det här! Och vad jag önskar att jag hade haft det på film...Bättre blir det inte!

/Musse

Inga kommentarer: