tisdag 30 december 2008

Det kliar i fingrarna


Nu börjar det komma över mig. Kliet i fingrarna. Jag älskar julen och allt pynt och fint som man får ta fram och njuta av. Egentligen så tycker jag att julen ska få vara framme så länge som möjligt. Den ska ju egentligen inte kastas ut än på ett par veckor. Men ändå... Nu kliar det ordentligt i fingrarna. Det skulle vara skönt att städa undan allt, att få ta in ljusa, glada färger. När det är dags att göra den rensingen så är ju terminen i full gång och tidsbristen påtaglig. Det är NU jag har tid och ork. Jag undrar om jag kan börja smygrensa? Så att inte resten av familjen märker så mycket?Jag ska prova direkt efter nyårsfirandet;-)
Julens mest uppskattade blomma. Tack mamma och pappa! Den är underbar!


Gott Nytt År! /Musse

1 kommentar:

David H sa...

Ja, ja... ni skulle ha fått en ännu finare blomma av oss om inte ungen gått och blivit sjuk. ;-)