tisdag 13 januari 2009

Nytt år, nya tag!


Det är inte bara jobbet som ska få sig en nystart. Jag gillar egentligen inte nyårslöften...de har en tendens att misslyckas. Nu har jag inte alls gett mig själv ett löfte, jag har gett mig själv ett gym-kort! Med hjälp av stöttande make ska jag ännu en gång ta tag i mitt tränande. Hösten var under all kritik på den fronten. Jag gillar egentligen att träna. Jag mår bra av att träna och min rygg behöver det verkligen! Visst är det ganska skumt att man ändå bara struntar i det och prioriterar andra saker? Jag ska bli såå snygg till beach 2009;-)

/Musse

2 kommentarer:

Vardagens guldkorn sa...

Uj Uj UJ, va snygg du kommer att bli!! Lycka till!
Kram L

Vardagens guldkorn sa...

Hittade den här sidan förresten...
http://pennyshouse22.blogspot.com/
Kolla in den , massa smaskigt och inte en enda kcal! Kan ju passa ditt nya liv!
Kram L (nypromenerad)